tiistai 23. elokuuta 2016

Viikonloppuna


Kirjoittelin ylös meidän viikonlopun tekemisiä ja kuulumisia, vaikka me ei mitään kovin ihmeellistä tehtykään. Lauantaina vietettiin kipeyspäivää kotosalla, koska Anton oli kuumeessa. Kuumeilua kesti onneksi kuitenkin vain yhden päivän ja luulenkin sen johtuneen poskihampaiden tulosta. Sunnuntaina päästiin sitten juhlistamaan Ukin synttäreitä ja viettämään aikaa mun vanhempien luokse. Ilma oli ihanan lämmin, joten leikittiin vähän myös pihalla. Tuollainen omakotitalon pihassa touhuaminen kyllä herätti taas talokuumeen. Olishan se vaan ihanaa päästä kuokkimaan kukkapenkkiä (mun hortonomin taidoilla tää on kyllä ihan naurettava ajatus), remppaamaan taloa ja muutenkin nauttimaan omasta pihasta. Ehkä vielä joskus. Kunhan ensin vain voittaa siinä lotossa.


Sunnuntai-iltana lähdettiin vielä käymään äitini ja siskoni kanssa elokuvissa katsomassa Kerro minulle jotain hyvää. Elokuva perustuu Jojo Moyesin samannimiseen menestysromaaniin. Kirjaa en ole lukenut, mutta tämä elokuva ainakin oli katsomisen arvoinen, ja kirjastakin olen kuullut paljon hyvää. Ihan kaikin voimin sain kyllä taistella kyynelehtimistä vastaan. Vaikka siellä taisivat muutkin pyyhkiä silmäkulmiaan nessuihin, joten en suinkaan ollut salin ainoa herkkis.



Huomenna mennään viettämään päivää mun mummulaan. Hän on perhepäivähoitaja, joten siellä Anton pääsee mukaan isompien poikien leikkeihin. Aamusta ohjataan fillarin nokka kohti Trampolin Parkia, jonne mennään porukalla hyppimään. Mukava päivä siis tiedossa!

Ihanaa tiistaita!

Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!