lauantai 13. elokuuta 2016

Lastenvaatekirppikset

Olen varmaan täällä blogissa joskus ennenkin maininnut, että mä tykkään kierrellä lastenvaatekirpputoreja ja tehdä sieltä löytöjä Antonin vaatekaappiin. Kirppiksiltä löytäminen on aina vähän tuuripeliä. Välillä ei löydy mitään ja toisinaan taas tulee ostettua muovikassillinen vaatteita. Olen aika tarkka siitä, millaisia vaatteita kelpuutan. Pitää ehdottomasti olla hyväkuntoinen ja siisti, että minä kiikutan tuotteen kassalle. Se, mikä ihmetyttää kirppiskulttuurissa on, että jotkut oikeasti tuo myyntiin likaisia ja rikkinäisiä vaatteita? Ja toinen ihmetyksen aihe on käytettyjen merkkivaatteiden hinnat. Kulahtanut, tahrainen Gugguu saattaa olla varustettu 20 euron hintalapulla. Mielestäni viedessä vaatteita myyntiin, kannattaa miettiä ostaisiko itse siinä kunnossa olevan tuotteen? Näistä huolimatta, noin yleisesti ottaen, lastenvaatekirpputoreilla on oikein hyvää tavaraa myynnissä. Ja fiksusti hinnoiteltuna. Kukkaro ja luonto kiittävät.

Tampereen seudun lastenvaatekirput on tullutkin koluttua moneen kertaan, ja ajattelin vinkata muutamasta myös teille. Postauksen kuvituksena toimii viimeisimmät kirpputoriostokset.

Koskikeskuksen Into, Little People -setti 7 e

Mun lemppari kirppis on ehdottomasti Ylöjärvellä sijaitseva Lastenkirppis Into. Samaisen ketjun toinen liike sijaitsee Tampereen ydinkeskustassa, Koskikeskussa. Koskarin myymälä avattiin aivan hiljattain. Ylöjärven myymälästä olen tehnyt parhaat/eniten löytöjä.

Inton lisäksi käyn säännöllisin väliajoin piipahtamassa Hepuli-kirppiksellä, joka sijaitsee Hervannassa. Sekä Vadelmatarhassa, joka sijaitsee Lielahdessa.

Ylöjärven Into, Pomp De Lux neule, 3,5 e
Ylöjärven Into, Toppaliivi 4 e

Tykkäättekö te koluta kirpputoreja? 

Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!