lauantai 6. elokuuta 2016

15 faktaa minusta

Tajusin, etten oikeastaan ole juurikaan kertonut itsestäni täällä blogissa ja päätin latoa vähän faktoja tiskiin.


1. Olen isosisko neljälle ihanalle neitokaiselle.
2. Uskon horoskooppeihin ja olen horoskooppimerkiltäni kaksoset.
3. Olen haaveillut äidiksi tulosta teinistä lähtien.
4. Olen työskennellyt suurimman osan työurastani kaupassa.
5. Haluaisin tulevaisuudessa asua maalla hevosten, lampaiden, kanojen ja lasten keskellä. (Vaikkakin olen koko elämäni asunut kaupungissa).
6. Ja ikäänkuin jatkona edelliseen. Olen harrastanut aikoinaan ratsastusta 11 vuotta. Ja ikävöin sitä touhua suunnattomasti. Lähes päivittäin.
7. Haluaisin molemmat käsivarret täyteen tatuointeja.


8. En todellakaan tiedä mitä haluaisin tulevaisuudessa työkseni tehdä.
9. En ole paikoillaan viihtyvää sorttia. Koko ajan täytyy häärätä jotain.
10. Olen huono nukkumaan.
11. Elän vahvasti tunteella. Järkikin voisi välillä olla päätöksissä mukana.
12. Olen 162 cm pitkä.
13. Haaveilen asuntovaunusta. Ja siitä, että päästäisiin viettämään ensi kesänä kunnon karavaanarielämää.
14. Kevät tuo tullessaan joka vuosi pisamat.
15. Minusta on tullut äitiyden myötä erittäin hajamielinen. Milloin unohtuu reppu, kännykkä tai jokin sovittu asia ihan kokonaan. Onko muille käynyt näin?

Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!