tiistai 19. heinäkuuta 2016

Ostoksia ja synttärijuhlintaa

Käytiin tänään pitkästä aikaa Ideaparkissa pyörähtämässä ja tein muutaman hyvän löydön. Mulla on ollut haaveissa itselleni boyfriend -malliset farkut ja aivan täydelliset yksilöt löytyivätkin New Yorkerista, eikä hintakaan päätä huimannut, 19.95 e. Antonille löytyi Lindexin alesta ihana t-paita hintaan 4 e, ja kengät Stadiumista 9.95 e. Ja noi sopii niin hyvin yhteen!



Olen tehnyt myös muutaman kosmetiikka-aiheisen ostoksen. Eihän ne Madaran tuotteet sopineet mulle alkuunkaan, vaan olivat aivan liian voimakkaita. Nyt mulla on ollut muutaman päivän käytössä arganöljyä. Laitan meikinpuhdistuksen jälkeen arganöljyn kasvoille yövoiteen tavoin ja aamulla kasvot ovat ihanan kosteutetut. Tämä sopii mun iholle, eikä tuoksukaan ole liian voimakas vaan hyvin mieto. Arganöljyä voi myös käyttää hiuksille ja vartalon iholle. Omani ostin Ruohonjuuresta hintaan 17.95 e. Hurraw!:n huulirasvat ovatkin mulle vanhoja tuttavuuksia, mutta ostin itselleni nyt tämän hajusteettoman version, sopii täydellisesti yökäyttöön, tällä hintaa oli 5.95 Ruohonjuuressa.
Tänään Ideaparkin reissulla poikettiin myös Kicksissä ja koska kosteusvoide vetelee aivan viimeisiään niin ostin estelle&thild -merkkisen päivävoiteen. Tämän pitäisi sopia herkällekin iholle ja tämä on hajusteeton versio. Pitäkää peukkuja, että tää käy!

Tänään oltiin myös synttäreillä, minun pikkusiskot täyttivät 12 vuotta. Oli kyllä hurjan ihanat kemut ja herkulliset tarjottavat! Ja rakkaat sankarit tietenkin!

Nyt täytyykin vielä mennä viimeistelemään pakkaamista, nimittäin me karataan huomenna pois kaupungista möksälle. Tarkoitus olisi olla muutama päivä ja käydä Ähtärin eläinpuistossa sekä Tuurissa. Toivottavasti kelit suosii. Mukavaa viikkoa!

Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!